Sunday, May 10, 2015

အီေဗာ္လူးရွင္း ရွင္လူ
~~~~~~~~~~
ခုတေလာ အခ်ိဳ႕ ေဒသၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာ ေန႔အပူခ်ိန္ က
၄၅ ံ စင္တီဂရိတ္ထိ ျဖစ္နိုင္ဆိုပဲ၊ မႏၲေလးမွာ ၄၃ ံ စင္တီဂရိတ္ထိ ျမင့္တက္ေနသတဲ့။ ရာသီဥတုက
ပူရတဲ့အထဲ ဖတ္ရတဲ့သတင္းေတြကလည္း အပူေတြခ်ည္း။ နီေပါ ေျမငလ်င္ကလည္းစိတ္မခ်မ္းေျမ႕
ဖြယ္။ အင္တာနက္ထဲတက္လာတဲ့ ျမန္မာနိုင္ငံက
ေလာက္ကိုင္ အေရးကလည္း စိတ္မေအးဖြယ္။
ရွင္လူလည္း ရင္ပူပူနဲ႔ ဒီေႏြကိုအန္တုရင္း သီးစံု
ဓာတ္ဆားေသာက္တဲ့ခါေသာက္ ၊ဘီယာဘူးေလးမ်ား
ေဖာက္တဲ့ခါေဖာက္ အလ်ဥ္းသင့္သလိုေနထိုင္ရင္း
လုပ္ေနက် အလုပ္ေတြလည္းပံုမွန္မလုပ္နိုင္၊ ဒီတေလာ
ဘတ္ဂ်က္အေတာ္ထိခိုက္ေနေပါ့။ နီးစပ္ရာ အယ္ဒီတာ
မိတ္ေဆြမ်ားေတာင္းထားတဲ့စာမူေလးမ်ားလည္းေရးလို႔
မရ။ စာမူတပုဒ္ကို တျခား ဘာအလုပ္မွမလုပ္ပဲ ငယ္ငယ္ကငါးမ်ွားသလို စိတ္ရွည္ ွရွည္ထိုင္ေစာင့္ေရး
မယ္ႀကံလိုက္ေတာ့လည္း အေတြးေတြက ေတာင္ေရာက္
ေျမာက္ေရာက္ ။ ရွင္လူကလည္း စာေရးတယ္ဆိုေပမယ့္
Pot Boiler လိုမ်ိဳး စာေပနဲ႔ အသက္ေမြးသူမဟုတ္၊
ရွင္လူ႔ေဖ့ဘြတ္ ပရိုဖိုင္း မွာ Small Arms Repair
Home Base Business တဲ့။ အေသးစားအိမ္
တြင္းအပိုပစၥည္းလုပ္ငန္းလို႔ျပန္ရမယ္ထင္ရဲ႕။ ပန္းထိမ္
သံုး လက္နက္ကိရိယာ အပိုပစၥည္းလုပ္ငန္း။ ကိုယ္ပဲ
အလုပ္ရွင္ ကိုယ္ပဲ အလုပ္သမားဆိုေတာ့ ဒီေန႔ ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္ သပိတ္ေမွာက္ၿပီးသေရာ္စာတပုဒ္ေရး
မယ္၊ ဘာျဖစ္ေသးလဲ။
အမွန္ေတာ့ ရွင္လူကဗ်ာစေရးတာ ၁၉၆၉ခု၊
၁၆နွစ္သားကေပါ့။ ေက်ာင္းက ၾကက္ေျခနီ အသင္းထဲ
ဝင္ၿပီး ျမန္မာနိုင္ငံၾကက္ေျခနီ လူမႈေရးသတင္းစဥ္ စာ
ေစာင္ေလးေတြဖတ္ ကဗ်ာေရးခ်င္တဲ့ပိုးဝင္လာတာ
ေၾကာင့္ ကဗ်ာေတြစမ္းေရး။ၿပီးေတာ့ ၾကက္ေျခနီသတင္း
စဥ္ကိုစာတိုက္ကေနပို႔။ ေဟာ ေနာက္ တပတ္ေလာက္
ေနေတာ့ ရွင္လူ႔ ေက်ာင္းလိပ္စာနဲ႔ စာတိုက္ကေနၿပီး
ၾကက္ေျခနီသတင္းစဥ္ေရာက္လာတယ္။ အဲဒီတုန္းက
ကေလာင္နာမည္က ေအာင္ျမင့္စိုး (အ.လ.က)
ေဇယ်ဝတီ။ စာစဥ္ကိုဖြင့္ၿပီး ကဗ်ာကဏၰကိုၾကည့္လိုက္
ေတာ့ ၊ ခု ေခါင္းစဥ္မမွတ္မိ ေတာ့တဲ့ ကဗ်ာေလးကိုေတြ႕
လိုက္ရတယ္
အသည္းကေစတနာ
ခႏၶာက လူမႈထမ္း
ၾကက္ေျခနီဆိုတဲ့ပန္း
လန္းလန္း ဆန္းဆန္း
စိတ္နာမ္နဲ႔ ခႏၶာ
လိုက္ေလ်ာစြာ ေဆာင္႐ြက္
လူသားေတြေကာင္းက်ိဳးကို
သည္ပိုးခ်ီတက္
ခရီးဆက္ေရွ႕သို႔ခ်ီ
ညီညာသည့္ေအာင္ပြဲ
ေမတၲာ ဂရုဏာျဖင့္
ကမ႓ာေျမ သာေစေၾကာင္းကို
ေပါင္းစုဆင္ႏႊဲ ။ ။
တကယ္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ရွင္လူတို႔
၁၆ နွစ္႐ြယ္ ၊ငယ္ငယ္ေခ်ာေခ်ာ ..အဟဲ ။ပြဲလမ္းသဘင္ရွိ
တဲ့အခါမ်ားမွာ ၾကက္ေျခနီလက္ပတ္ေလးနဲ႔ ေဆးပံုးက
ေလးကိုင္ၿပီး ေတြ႕တဲ့လူကို ရွဴေဆး ဂြမ္းဖတ္ေလးမ်ား
ေပးၿပီး နွာလိုက္နွပ္ေနတဲ့ လူငယ္ေလးေပါ့။ မွတ္ခ်က္။ ။ အဲဒီ အခ်ိန္က ၾကက္ေျခနီ သူနာျပဳ
တံဆိပ္ပါရင္ခုလို ေသနတ္နဲ႔ပစ္ဖို႔ ၊ကန္ေၾကာက္
ဖ်က္ဆီးဖို႔ေနေနသာသာ ဘယ္သူကမွ စိတ္နဲ႔ေတာင္
မျပစ္မွားၾက ၊ ဟီ ဟိ ေကာင္မေလးေတြကဆိုရင္
ခ်ိဳခ်င္ေတြ၊ေရခဲေခ်ာင္းေတြ ပါးစပ္ထဲထိ ခြန္႔မေႂကြးရံု
တမည္။ ခုေနခါ ျပန္သံုးသပ္ရရင္ အဲဒီတုန္းက ရွင္လူ႔
စြမ္းေဆာင္မႈေတြကအခြင့္ေကာင္း မႀကံဳခဲ့လို႔သာ ၊ နို႔မို႔
ဟင္နရီ ဒူးနွံံ ့ဘြဲ႕ေတြဘာေတြ ရသြားနိုင္ရဲ႕။
ဒီလိုနဲ႔ စာေစာင္ေတြ မဂၢဇင္းေတြ ဟိုလွန္ဒီလွန္
လွန္တတ္လာေတာ့ တခ်ဳိ႕ ကေလာင္နာမည္ လွလွ
ေလးေတြ ေတြ႕ လာတယ္ ။ ေ႐ႊျဖဴး လြင္သစၥာတို႔
ေကတုလင္းနိုင္တို႔ ေတာင္ငူ လူေမာ္တို႔ မက်ည္းတန္
လိြဳင္ေကာ္တို႔ ေမာင္ယဥ္ေ႒း ေဇယ်ဝတီတို႔ ေ႐ႊျဖဴး
ေမာင္ယဥ္မ်ိဳးတို႔ စသျဖင့္ေပါ့ေလ။ အဲဒီေတာ့ မိမိ ကိုယ္တိုင္ ေဇယ်ဝတီ မင္းလြင္စိုး ဆိုတဲ့ နံမည္ေလးကို
ေ႐ြးမိတယ္ ၊အဲဒီကေလာင္နံမည္ေလးနဲ႔ ကဗ်ာ တို႔ ဝတၲဳ
တိုတို႔ ဆက္ေရးေပါ ့။ ဒါေပယ့္ ရွင္လူ႔မွာ အေကာင္းလား
မေကာင္းလား မသိရတဲ့ အက်င့္တခုရွိတယ္ ။ ငယ္စဥ္
လက္ေသြးတုန္းက စာေတြ ကဗ်ာေတြ အမ်ားႀကီး
ေရးခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း စာေရးပ်င္းလာတယ္။ နဝတ/နအဖ ေခတ္ဆိုပိုဆိုးလာတာေပါ့ ။ ကိုယ္ေရးတဲစာကို
မဂၢဇင္းအယ္ဒီတာကေ႐ြးပါၿပီတဲ့၊ စာေပစီစစ္ေရးဆို
တာႀကီးက စီစစ္ ျဖတ္ေတာက္ ၊ပိတ္ဆို႔ ၿဖဲ ကပ္ လုပ္ခ်င္လုပ္ေသးတယ္။ အဲဒီေတာ့ အယ္ဒီတာတို႔ ထုတ္ေဝသူတို႔ကလည္း သူတို႔ အလုပ္ အဆင္ေျပေရး
၊စီးပြားေရးကိစၥဆိုေတာ့ ေဘးကင္းရန္ကင္းစာမ်ားကို
ဦးစားေပးလာၾကရေပါ့။တခ်ိဳ႕ သတၲိေကာင္းတဲ့ အယ္ဒီတာ ပတ္ဘလစ္ရွာမ်ားက်ေတာ့လည္း အခန္႔မသင့္ရင္ အေျခပ်က္ၾကရေပါ ့။ ဒီေတာ့ ရွင္လူလည္း စာသိတ္မေရးျဖစ္ေတာ့ ။စာေရးပါတယ္ဆိုမွ
ကိုယ္ေရးခ်င္တာေရးမွာေပါ ့၊ သူတို႔ႀကိဳက္တာ သူတို႔အလိုက် လိုက္လုပ္ရမယ့္အတူေတာ့ ဦးရွင္ႀကီးပဲ
အငွားလိုက္တင္ေတာ့မေပါ့။ ဒီလိုနဲ႔ ေရးခ်င္ေရး မေရးခ်င္ေနနဲ႔ ေနလာလိုက္တာ တခါတခါ ကေလာင္နာ
မည္အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းခ်င္ေျပာင္းလိုက္တာပဲ။ ဆရာ
ေသာ္တာေဆြတို႔ ေ႐ႊတည္ရန္ေနာင္တို႔ကိုင္တဲ့ ေသာင္း
ေျပာင္းေထြလာ ရယ္စရာထဲမွာ ``ရိုးရိုးေလးပဲ ေတြးပါ
သည္´´ ဆိုတဲဲ့ သေရာ္စာ တပုဒ္ ၊ဖိုးေဝလ နာမည္နဲ႔
ေရးမိပါတယ္ စာအုပ္နဲ႔ စာမူခသြားထုတ္ေတာ့ ဆရာေသာ္တာေဆြက `` ေကာင္းတယ္ တျခားမဂၢဇင္းေတြကိုပို႔ပါ ´´ တဲ့ ။သူ႔ မဂၢဇင္းမွာေတာ့
ေနာက္ထပ္ထည့္မေပးေတာ့။ ဒီလိုနဲ႔ မိတ္ေဆြျဖစ္သူ
ေအာင္လင္းလက္ (ဥကၠလာ)ထုတ္တဲ့ ပန္းဝတ္ရည္
ကေလးဂ်ာနယ္အတြက္ ကဗ်ာေတာင္းေတာ့ ဖိုးေဝလ
နာမည္နဲ႔ပဲ ``သဘာဝ´´ဆိုတဲ့ ကဗ်ာတပုဒ္ ေရးေပးခဲ့
တယ္။
ေခ်ာင္းရိုးစပ္က ႐ႊံနန္းေတာ္
ကဏန္းမင္းႀကီးေပ်ာ္
ရံေ႐ြေတာ္ ေဖာ္တသင္း
ငါးပ်ံမတို႔ ကပြဲခင္း
ကင္းလွည့္လာတဲ့ ကိုေရေႁမြ
သူ႔တာဝန္သူေၾက
သူတို႔အေျခ သူတို႔ဘဝ
ေန႔စဥ္ ပံုမွန္ လုပ္ေဆာင္ရ
အဲဒါသဘာဝ။ ။
အဲဒီေနာက္ ကေလးကဗ်ာစ်ာန္ဝင္သြားၿပီး 
ကေလးကဗ်ာတပုဒ္ထပ္ေရးေတာ့ ထည့္ေပးမယ့္စာ
ေစာင္မရွိေတာ့၊ တခ်ိဳ႕မိတ္ေဆြေတြကို႐ြတ္ျပေတာ့
လည္း မသိက်ိဳးကြၽန္ျပဳေနၾကတယ္။ဒါနဲ႔ ယဥ္ေက်း
လိမၼာတို႔ ဓမၼစကူးလ္တို႔လုပ္ေနတဲ့ မိတ္ေဆြေတြကိုေပး
ေတာ့လည္း မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး စကားလႊဲသြား
ၾကတယ္။ ကဗ်ာေလးက
လက္ဦးဆရာ
~~~~~~
ေခြးမႀကီးက ဝုတ္ဝုတ္ေဟာင္
ေခြးေလးဝုတ္ဝုတ္ေဟာင္
ေၾကာင္မႀကီးကေညာင္ေညာင္ေအာ္
ေၾကာင္ေလး ေညာင္ေညာင္ေအာ္
ဝက္မႀကီးက အြစ္ အြစ္ အြစ္
ဝက္ေလး အြစ္ အြစ္ အြစ္
-----------------
-----------------
အေဖ အေမ လုပ္သမ်ွ
သားသမီးေတြကလိုက္လုပ္ၾက
ပုဗၺာစရိယ မိနွင့္ဖ ။ ။
ဒီလိုနဲ႔ ရွင္လူတို႔လည္း သကၠရာဇ္ေတြကို အျမည္း
လုပ္ ရင္း အဝိဇၨာသစ္ရိပ္ေအာက္က ဝိဇၨာေနျခည္ေျပာက္
ကို ပလိုင္းေပါက္နဲ႔ လိုက္ေကာက္ရင္းဆိုတဲ့ ေႏြလယ္
ေနရဲ႕ ``က်မ္းကိုး´´ကဗ်ာထဲကလို ၁၉၉၀ ပါတီစံုေ႐ြး
ေကာက္ပြဲ ႀကီးနားကိုကပ္လာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ
ရွင္လူ႔အိမ္ကုိ ဗကသ က ေ႐ႊဘုန္းလူ (ေနာင္ တာရာ မင္းေဝ )ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ သူလည္း ၈၈၈၈ ကာလ
တေလ်ာက္လံုး ဟိုတိမ္းဒီေရွာင္နဲ႔ရွင္လူ႔အိမ္မွာအေနမ်ား
ခဲ့ေလေတာ့ တေန႔မွာ
``အကို က်ေနာ္ အိုးေဝ လုပ္ေနတယ္ ၊ အက္ေဆးေလး
ဘာေလးလုပ္ပါ´´ဆိုေတာ့ ``ညီမ်ွျခင္းနဲ႔ ၾကက္ေျခခတ္´´
ဆိုတဲ့ တိုနွ႔ံ နွံ႔ အက္ေဆးတပုဒ္ေရးျဖစ္ပါတယ္။ ေရးၿပီး
ကေလာင္နာမည္တပ္မယ္ႀကံေတာ့ ေဇယ်ဝတီ မင္း
လြင္စိုးဆိုရင္ ခ်က္ခ်င္းသိသြားမယ္၊ကေလာင္နာမည္
ေျပာင္းမွဆိုၿပီး ``အိုးေဝ´´ဆိုေတာ့ အိုးေဝဦးညိဳျမကို
ခ်က္ခ်င္းျမင္ေရာင္မိပါတယ္ ။ဒါနဲ႔ပဲ ညိဳျမေသြးဆိုတဲ့
ကေလာင္နာမည္ကိုေ႐ြးၿပီး အက္ေဆးမွာ ဆိုင္းထိုးေပး
လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ ေ႐ႊဘုန္းလူကပဲ ဗကသ က
``မီးဒုတ္´´ သတင္းစာအတြက္ေတာင္းျပန္ေတာ့
``အၾကမ္းဖက္သမားမ်ား´´ ကိုေရးၿပီး ညိဳျမေသြးပဲ
တပ္ခဲ့ပါတယ္ ၊ ေနာက္ ၉၀ ခု ေ႐ြးေကာက္ပြဲနီးလာခ်ိန္
မွာ ေ႐ႊဘုန္းလူကစာမူေတာင္းျပန္ေတာ့ေ႐ြးေကာက္ပြဲကိုခ်ိန္ၿပီး`ေၾကာ္ျငာမ်ား´´ကိုေရးေပးခဲ့ျပန္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားပါမလာေတာ့ပဲ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ
မတိုင္ခင္ ေ႐ႊဘုန္းလူပါသြားပါေတာ့တယ္။
ေ႐ြးေကာက္ပြဲ ရက္ကပ္လာေတာ့ ၾကားလူက
တဆင့္ဆက္သြယ္ၿပီး NLD လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္
ေလာင္း သၡင္ဦးစိုးျမင့္ (ထိုစဥ္ကNLD ရဲ႕ဗဟိုေကာ္မီ
တီဝင္ ၊ေနာင္ ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္နွင့္ ရန္ကုန္တိုင္း
ဥကၠဌ ) အတြက္ မဲ ရံုကိုယ္စားလွယ္လုပ္ေပးဖို႔
ကမ္းလွမ္းလာပါတယ္၊ သူတို႔ NLD အဖြဲ႕ဝင္ေတြ
အမ်ားႀကီးပဲ ရွိတာပဲဆိုၿပီး ျငင္းလိုက္ပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ့္
ၾကားလူက အႀကိမ္ႀကိမ္လာတိုက္တြန္းေနေလေတာ့
အင္း ေလ တရက္တေလ လုပ္ေပးရတာပဲ လို႔ေတြးၿပီး
လမ္းထိပ္လက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာသၡင္စိုးျမင့္နဲ႔ေတြ႕ၿပီး
တာဝန္ကိုလကၡံ လိုက္ပါတယ္ ။ အဲသလို အားနာနာ
နဲ႔ လကၡံလိုက္တဲ့ နိုင္ငံေရး တာဝန္ဟာ ၁၉၉၀ ေ႐ြး
ေကာက္ပြဲရလာဒ္ အႏွစ္၂၀ တိတိ အေကာင္အထည္
မေပၚတာေၾကာင့္ ေတာင္ဥကၠလာ ပၿမိဳ႕နယ္မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(- )ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ သၡင္
စိုးျမင့္ကို သူကြယ္လြန္ခ်ိန္ ၂၀၁၀ ေမလ အထိ အကူအညီေပးခဲ့ပါတယ္ ။အဲဒီအေတာအတြင္း
တေန႔မနက္ ေစာေစာ လမ္းအတူေလွ်ာက္ရင္း သၡင္
ဦးစိုးျမင့္က လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြကိုအားေပးတဲ့
စာမ်ိဳး၂ ပုဒ္ေလာက္ေရးေပးဖို႔ ေျပာပါတယ္။ မက္ေဆ့ ၂၊NLD သတင္းလႊာ ၂ မွာထည့္မယ္ေျပာပါတယ္။ရွင္လူ
ေနာက္ေန႔မွာ သူ႔လက္ထဲစာမူ ၂ ပုဒ္အပ္ခဲ့ပါတယ္။
``သဲတစ္ပြင့္ ေရတစ္စက္ ေတာင္တန္းနွင့္ ပင္လယ္
သမုဒၵရာမ်ားအေၾကာင္း ´´ နဲ႔ ေနာက္တပုဒ္က ေခါင္းစဥ္
မမွတ္မိေတာ့ပါ ။မက္ေဆ့ ၂ ထြက္လာေတာ့ ``သဲတစ္
ပြင့္ ေရတစ္စက္ ေတာင္တန္းနဲ႔ ပင္လယ္ သမုဒၵရာမ်ား
အေၾကာင္း ´´ ပါလာပါတယ္။ သတင္းစာနာေရးေၾကာ္
ျငာေလာက္ေတာင္မရွည္တဲ့ အက္ေဆးတိုေလးပါ။
ေနာက္တပုဒ္ကေတာ့ God Father ရုပ္ရွင္ဝင္ၾကည့္
ရင္း ေဂါ့ဖားသားက စၥလီကြၽန္းမွာ ပုသ္ရဟန္းမင္းႀကီးကို
လုပ္ႀကံဖို႔ တိုင္ပင္ခိုက္ နိုင္ငံေရးနဲ႔ ရာဇဝတ္မႈဟာအတူတူ
ပဲလို႔ေျပာလိုက္တာကိုရွင္လူကသေဘာမက်၊ ဒီၾကားထဲ
ရုပ္ရွင္ၿပီးလို႔ ရံုျပင္ထြက္မယ္ႀကံေတာ့ရံုထဲလူေခ်ာင္လို႔ဖိ
နပ္ခ်ြတ္ၿပီး ေရွ႕ခံုေပၚေျခတင္ၾကည့္ခဲ့တာ ရွင္လူ႔ႀကိဳးၾကာ
ပိန္းတန္းဖိနပ္အသစ္ေလး အခိုးခံလိုက္ရတယ္။ေနပူပူ ပလက္ေဖာင္းပူပူေပၚ ဖိနပ္မပါပဲ ရွင္လူ႔နႈတ္က ေျပာ
လုိက္မိတာက `` ဒြန္ေကာ္လီယြန္(God Father)
ေရ ၊ ခင္ဗ်ားေျပာသလိုဆိုရင္ ေဟာဒီ ဖိနပ္ခိုးတဲ့လူက
လည္္း နိုင္ငံေရးလုပ္တာပါလို႔ ေျပာမွာေပါ့ဗ်ာ ´´ ဆိုၿပီးအဆံုးသတ္ထားတယ္။ အဲဒါ သၡင္ဦးစိုးျမင့္က
`` စာမူေတြက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကိုယ္တိုင္ေ႐ြး
တာ၊ စာမူတပုဒ္ကေတာ့ စာေရးဆရာ ဒုကၡေရာက္သြား
မယ္ဆိုၿပီး မစုကမသံုးတာ´´တဲ့။ အမွန္ေတာ့ ရွင္လူ႔စာ
ေပဘဝမွာ တကယ့္ အေတာ္ဆံုး အယ္ဒီတာေတြနဲ႔ခ်ည္း
ေတြ႕ခဲ့ရေပါ့။ဟိုတေလာက နွင္းဆီျဖဴ ဂ်ာနယ္ တာဝန္ခံ
အယ္ဒီတာ နွင္းခါးမိုးတေယာက္ ``ရွင္လူနဲ႔ ေဂါက္
ေၾကာင္ရာဇဝင္´´ ကို ``ရာဇဝင္ထဲက ေဂါက္ေၾကာင္
မ်ား´´လို႔ ျပင္လိုက္တယ္။တခ်ိဳ႕စာမူထဲမွာလည္း အေရး
ႀကီးတဲ့ အပိုဒ္ေတြ က်န္ခဲ့ရဲ႕။သူ႔မွာ အယ္ဒီတာလိုင္စင္
ရွိတယ္ေလ ။လုပ္ေပါ့ ။ေဟာ တေန႔က မိုးလံုးမွ္ိ ုင္း
စီစဥ္တဲ့ ညီေတာ္ လက်ၤာဝင္းေခၚ အေသာ အေထ့
ဆရာ ေမာင္မွန္ က ``အကိုႀကီး ေရွ႕ အပတ္ စာအုပ္
ထြက္ေတာ့မယ္၊ အကိုႀကီး ကေလာင္နာမည္ ထပ္ေနမွာ
စိုးလို႔ ညိဳျမေသြးကို ဖ်က္ၿပီး က်ေနာ္ ရွင္လူလို႔ ေျပာင္း
လို္က္တယ္ ´´ တဲ့ ၊ အိုစေက ကိစၥမရွိ ။ အဲ ေနာက္ဆက္
တြဲက ``အဲဒါ ဒီဇိုင္နာက ကိုတလံုး ထပ္ထည့္လိုက္လို႔
ကိုရွင္လူျဖစ္သြားတယ္´´တဲ့ ။ ေတာ္ပါေသးရဲ႕ မရွင္လူ
မျဖစ္လို႔။ ေအာင္ဒင္တို႔ တာရာမင္းေဝတို႔ဖခင္ႀကီး
ဦးေက်ာ္ရွိန္ ၊စာေရးဆရာ ေျမလပ္ ဖိုးေအာင္ေျပာတာ
သြားၿပီး အမွတ္ရမိတယ္။ `` ငါ့ ကြာ ျမဝတီမဂၢဇင္းကိုစာ
မူပို႔လိုက္တာ ၊ အယ္ဒီတာက ငါ့ကေလာင္နာမည္
ေျမလပ္ဖိုးေအာင္ မွာ ေျမလပ္ဆိုတာ သတ္ပံုမွားေနတ ယ္၊ ေျမလတ္မွအမွန္´´ဆိုၿပီး ျပင္လိုက္တယ္၊ အဲဒါ ငါက
``က်ဳပ္က ေျမယာမရွိတဲ့ေကာင္ ၊ေျမလပ္ေနတဲ့ေကာင္မို႔
ေျမလပ္လုပ္ထားတာလို႔ မနည္းေျပာယူရတယ္´´တဲ့။
ရွင္လူ႔ အယ္ဒီတာနဲ႔ ဒီဇိုင္နာေတြကေတာ့ ဒီေလာက္
မညံ့ၾကပါဘူး ေဖာက္ထြက္ေတြးနိုင္ၾကပါတယ္။ရွင္လူ
ကိုယ္တိုင္က ေသမင္းမ်က္စိလည္ေအာင္ နာမည္ေတြ
အမ်ိဳးမ်ိဳး နဲ႔ပံုဖ်က္ထားတာ။ ေနာက္ၿပီး ရွင္လူ႔ ညီေနာင္
ကဗ်ာဆရာ ေစတ တို႔ ေျပာသလိုဆိုရင္ ဒါ Collaboration Art ေပါ့ ၊ အႏုပညာတခုကို လူအမ်ားပူးေပါင္းပါဝင္ၾကတာ။ အတၲဗဟိုခ်က္လည္း
ေပ်ာက္သြားတာေပါ့ ၊စာမူတခုကိုစာေရးဆရာရယ္
အယ္ဒီတာရယ္ ဒီဇိုင္နာရယ္ သန္႔ရွင္းေရးသမားရယ္
ကြန္ပ်ဴတာစာစီသမားရယ္ ေရသန္႔ပု႔ိတဲ့သူရယ္ အား
လံုးဝိုင္းၿပီးဝင္ေရးၾက။ ရွင္လူကေတာ့ ျဖစ္နိုင္ရင္ သူတို႔
အားလံုး ႀကိဳက္သလိုေရး ႀကိဳက္ရာ ကေလာင္နာမည္
တပ္ၿပီး ရွင္လူ႔ကိုစာမူခပဲေပး ။အားလံုး ကဗ်ာဆရာ၊
စာေရးဆရာျဖစ္ေစရမယ္။ဘာတဲ့ ကြန္ဆက္ခ်ဴရယ္လစ္
ဆို ပိုေတာင္ေခတ္မီေသး ..ဟားဟား ။

ရွင္လူ

story#observation#shilhu

No comments:

Post a Comment